Brlgry Nidabeser bende oraya gidiyorum ben 2.400 civarı diye duymuştum ama tam bilgim Yok henüz doktorumla konuşmadım yanlış yönlendirmeyim seni
Tugbacelikk35 Bende medifemaya gidiyorum dr Ayşe inmez bize şimdilik 2400 dediler her ay kontrole oraya giderseniz
Tugbacelikk35 Evet memnunum işinin uzmanı birisi hastalarıyla çok sıkı fıkı değil ama buda onun kişiliği bilgi veriyor acile gitmiştim rahatsızlanıp sonrasında da arayıp ilgilenmişti zeynep hanım numarasını vermiyormuş bildiğim kadarıyla ben ayşe hanıma istediğimi soruyorum evdende bilgi alıyorum
Nidabeser Tugbacelikk35 amin hepimiz inşallah alırız ☺️💕 doğum konusunda korkuyorum evim Gaziemir sarnıç da hastane ta ayrancılar da bilmiyorum nasıl olur
Tugbacelikk35 Nidabeser yani herkesin doğum süreci farklı doğum başlayıp hemen olan bir süreç değil yavaş işleyen bir süreç o yüzden hastaneden doktordan memnunsanız o çok sıkıntı değil gelinir
Nidabeser Tugbacelikk35 bilmiyorum inşallah iyi olur herşey ☺️ Normal doğumu hiç konuştunuz mu acaba Ayşe hanımla