Elifnur canim benim 32+3 Haftada 1780gr di doktor çok zayıf demişti bende sezeryan olcam sanırım sende sezeryan a girceksin o kadar çok üzüldüm ki ne yapcam ı şaşırdım 3 hafta sonra kontrolüm vardı tekrar sabahları ac karnına pekmez içtim bir iki kasik günde 1 adet mutlaka muz yedim ve süt ictim meyve sonra tam 36 da gittim korkarak ve doktor iki kilo almışsın bir kilosunu bebek almış harika dedi 2730 gr olmuş benim kuzum 39 da kısmetse alicak 8 ocağa gün verdi bakalim 3 ü geçer dedi ve son haftalarda daha hızlı kilo alıyormuş merak etme