Kizlar biz 30+4′deyiz. Bebegim 28 haftadan beri masallah cok hareketliydi taki 2 gune kadar. 3 gun once kontrole gittim cok sukur herseyi yolundaydi kalp atisi suyu plasentasi herseyi. Ama 2 gundur hareket ediyor ama eskisi kadar digil. Acaba endiselenmem gereken bi durum varmi yoksa normalmi? Bu haftaparda bazen boyle durgun olanlar varmi?