Seda_16 Benim de oldu kahverengi lekelenmem doktora gittim içeride kanama yok dedi önemsemedi sadace 1 gün olup durmuştu zaten. Geçen hafta kırmızı kanamam oldu ara ara 2 gün sürdü. Tekrar doktora gittim yine aynı şeyi söyledi ve uzanmalısın dinlenmelisin dedi. Şuan 14+5 teyim ve bebeğim çok şükür🤲 sağlıklı😊 hiçbir ilaç kullanmadım kanama olunca kendim ilişkiye 3 gün ara verdim şuan sağlıklıyız. Telaşa kapılıp stres yapma kendini sakin tutmaya çalış. Her kanama düşük belirtisi değildir. Ancak giderek artan yoğun kanaman olursa hiç durmadan hastaneye git.