Eslem_1 kesi yerinde genelde olsan epiduralde olsan spinalde olsan dikis sonucta ya acir heralde ama ben uyusuklugum gectikten sonra agri kesici vurmalarini istemistim yurudukce hareket ettikce alismistim aman aman bi acisi olmuyo dikis yerinin bas agrisi falanda hic yasamadim cok sukur ama yinede nescafe ictim bol bol sekersiz benim bildigim epidural normalde kullaniliyor sezeryanda genel ve spinal tercih ediliyo yani benim gittigim hastane oyle