Merhaba anneler kızlarım 33+5 de doğdu. 14 gün küvözde kaldılar. Ben meme bazen de sağıp veriyorum sütümü. Çünkü çok yavaş emiyolar süreç uzuyo besleme sıklığı azalıyor. Yanlış mı yapıyorum. İkiz olunca herşey çok zor. Sütüm de azalmaya başladı mamaya geçebilirim. Kilo almıyolar gibi geliyo. 1 hafta dolunca kontrole götürcem . Üzülüyorum iyi besleyemiyprım diye. 50 cc veriyorum 2.5 3 saat sonra bida veriyorum. Ve en büyük sorunum uyandıramıyorum soyuyorum burnunu sıkıyorum. 1 saati buluyo nerdeyse uyanması bazende uyanmadan zorla biberonla veriyorum. Yardım edin nasıl ilerlemeliyim