Misssitare Kızlar hamileyken 7 ay 19 gün çalışmış görüneceğim. Ağustosta sözleşmem bitiyor. Doğum ekimde görünüyor. Sözleşme bitince sigorta da kesilecek. Başvurunca doğum parası alabilir miyim? Nasıl oluyor bu işler?
Ozgeozgul Misssitare doğum yaptığınızda hala çalışıyor olmanız gerekiyor diye biliyorum doğumdan önce ki 90 gün
Berfi Misssitare Sözleme bitse de seni işten çıkaramaz zaten öyle bir şey yok. Hamileler işten çıkarılamaz siz istifa etmediğiniz sürece sözleşme yenilemek zorunda. Zaten 32. haftada çalışamaz raporu alırsanız SGK ödüyor Doğum parasını yani iş yerini bağlayan bir şey yok.