Guclubebek Arkadaşlar ben hipotroid hastasıyım eutryx kullanıyorum iyotlu mu iyotsuz mu folik asit kullanmalıyım bu konuda bilgisi olan veya daha önce doktora soran var mı
Ozge11 Guclubebek bende hipertiroid çıkmıştı bana iyotlu folik asit kullanmam gerektiğini söylemişti endokrin doktoru.Tabi yine de doktoruna danışmalısın