Leylasiva21 Canimyavyum 36+5 te doğum yaptim çok şükür kızım kuveze girmedi sağlığı iyi sadece ilk hafta sarilik vardi oda bol bol emzirdim geçti şimdi 15 günlük oldu kızım
Gizemyakar Canimyavyum aşkım küvez durumu bebekten bebeğe değişiyor. Gelişimi kilosu belirliyo. Sizin bebeğiniz kaç kilo
Umay0065 Canimyavyum ben de pazartesi günü 36+1 de doğum yapicam . Suyumuz çok az. Ben de korkuyorum kuveze girecek diye? Sizin doğum ne zaman ?
Gizemyakar Canimyavyum birazcık düşük olabilir ama bence herhangi bir sorun yoksa Allah’ın izniyle küveze alınmaz. Siz moralinizi yüksek tutun. Bebislere en iyi gelen şey mutluluk moral 🌺
Leylasiva21 Canimyavyum bol bol ceviz helva süt peynir yoğurt tüket ben hep öyle beslendim benim başıma kötü bir olay geldi tansiyonum çok yüksekti acil sezeryana aldilar yoksa daha şimdi 38+5 oldum
Canimyavyum Leylasiva21 kaşar yiyorum devamlı muz yiyorum kilo alsın diye ama o alcağı kadar alıyor sanırım
Leylasiva21 Canimyavyum ben doktora sordum dedi anne babanin genetik faktörü annenin sağlığı önemli benim 36 haftaya kadar hiç sıkıntım olmadi dediğim gibi üzücü bir olaydan dolayi tansiyonum yüksek cikinca sezeryana aldilar