Merhaba 🥰 benım HGC hormonum 6. Haftada 12877 çıktı ikiz olma ihtimali olabilir dendi fakat iki gün önce muayene gittik doktorum ikinci kese görünmediğini söyledi acaba benim gibi böyle durum yaşayan varmıdır☺️🥰 birde acaba tek kesede iki bebek olabilir mi