_momms bende 36+1 günlük hamileyim bende de bayadır var fitil kullanıyorum geçiyor sonra geri birdaha başlıyor lattawin diye bir fitil vermişti doktorum o baya iyi geldi ama yine tekrarlıyor tabi
1 haftadır falan şekerli bişey yememeye çalışıyorum portakal suyu içmiyorum baya hafifledi diyebilirim
Yani bendekini şeker arttırıyor deneyerek fark ettik bunu