Kızlar gebelikte 10. Haftama girdim bugün ama aşırı bulantılarım var hiç durmuyor bebeğim olacak çok mutluyum ama artık canımdan bezdim. Prilame kullanıyorum ama nafile. Benim gibi ne yaptınız en azından hafiflemesi için 🙏🏽 Kraker, leblebi, nane limon birsürü şey deniyorum olmuyor😔