Elifikra Selamun aleyküm kızlar bende burada aylarca dogum hikayeleri okudum her seferinde acaba bende doğurabilecekmiyim yavrumu diyip iç çektim şükürler olsun ki bende dogum yaptım (biraz uzun olacaktie hakkınızı helal edin) Bayramdan once doktora gittim o zaman 39+5 tim doktorum herseyin gayet normal olduğunu soyledi eger Bayram da dogum yapmazsamsa bayramdan sonra suni sancı verip dogacagimi en kötü ihtimal sezaryana alacagini soyledi bayram tatili uzun olacagi için her 3 gün de bir nst ye baglanmami soyledi Ben doktora gittikten 3 gun sonra hastanenin aciline gidip nstye baglamamı soyledim nst de sancım gorunuyordu ama sancım yoktu yada ben hissetmiyodum acildeki doktor bi alttan muayene edelim dedi ben ilk basta kabul etmedim sonra icime bi korku girdi tmaam kabul ediyorum alltaan muayeneyi dedim neyse muayene oldum hic acilmam olmadigini soyledi bende eve gwldim eve geldigimde kendimde farklilik hissediyodum görümceme ben bugün yada yarın dogururum dedim aksama kadar temizlik yaptim malum yarın bayramdı akşam yaklask 4 saat disari da alışveriş yaptm ama surekli ic camasirim ıslanıyodu bende herhalde bebek baskı yapıyo ben idrarımı kaciriyorum dedim ama surwkli olunca bi gariplik olduğunu hissettim aksam eve geldigimde duş aldım daha sonra hiç ic camasirim ıslanmadı kendimce rahatladm şükür bi sıkıntı yok dedim cok az sancım vardı bende yalancı sancılardır dedim ertesi güne kadar kendimk oyaladm kurban bayramının ilk gunuydu esime bak ben bugün doğururum dedi oda eger rahatsizsansa gitmiyim ben kurban kesmeye dedi bende yok git dedim eve gelince gideriz hastabeye dedim esim 3 gibi eve geldi 4 de hastaneye gittik acile doktor tekraralttan muayene etti suyumun geldigini cocuk baskı flaan yapmıyor idrar kaçırmıyosun dedi gel yatısını yapalım suyun biter çocuk ölür dedi ben kabul etmedim cok korkuyodum esim aglama hadi gidelim dedi neyse hastaneden cıktık eve geldik esime hadi hastaneye gidelim dedim ya bebege birsey olursa diye cok korktum saat 5 bucukta hastaneye girdim yatş islemlerim yapildi lavman yaptılar suni sancı vermeye basladilar benim dogum hikayem aslında tamda bu sırada basladi surekli belim ağırıyodu ebeler surekli alttan muayene ediyolarfı açılmam çok yavas ilerledi artık bi ara doktora beni sezaryana alın dedim canım cok yanıyodu karnıgibinst bantlarıkolumda serum cok agrım vardı yattigim yer tamda camın önüydü bi ara camdan baktım esimi gördüm beni öyle sancı cekerken görünce aglamaya basladi cok zor bi andı Benim için neyse artık ağrım cogalmaya basladi saat 11 gibi ebe hadi gel masaya cik açılman gayet iyi doğsun bebegin dedi masaya çıkmak istedim o an sancı geldi ebe ıkın dedi Bende yere oturup ıkındım biraz bekledim sonra masaya çıktım artık o kadar sancı cekmistim ki ıkınmaya halim yoktu ebe bana 2 defa iyi ıkınırsan bebegin hemen dün ya ya gelir gercekten de oyle oldu ben doguramam masada uzun kalirim diye dusunurken gercekten de iyi ıkındın mı dogum gerceklesiyormus ben iki ıkınmada dün ya ya geldi evladım simdi kucagimda Allaha binlerce kez şükürler olsun zor gecen bi dogumum oldu ama evladımı bi an bacagimin uzerinde gorunce dunyalar benim oldu şükürler olsun bunada rabbim herkese hayırlı kolay dogumlar nasip etsin
cinderella Elifikra Allah anneli babalı büyütsün inşallah Doğumdan önce belinizde hafif hafif ağrılar varmıydı rahimde sızlama baskı fln
rfzsB Elifikra Amin cnm. Gözün aydın olsun insaellah cnm. Rabbim hayırlı Saliha evlat eylesin Însaellah. Darısı kolay geçen bir doğumla bizim başımıza
Elifikra cinderella belimde çok az bi ağrı vardı hani yalancı sancılar diyip geçistiriyodum aslında öyle degilmiş dogumum yaklaşıyomuş Benim en büyük hatam bence alltan muayeneyi kabul etmek gercekten allttan muayene dogumu tetikliyo
cinderella Elifikra ayy o zamanda benimde yaklaşıyo inşallah hergün belimde çok hafif bi ağrı oluyo uzun da sürüyo baya ama çok hafif bi ağrı