BeyzaF Kızlar teyzem bugün bunun karnı aşağıda erken mi doğuracak ki dedi içime kurt düşürme ne alakası var dedim annemde bana çekmiştir benimde öyle yayıktı dedi. 28.haftadayım en son 25.hafta da kontrole gittim cuma günü yine kontrolüm var. Bebeğin hareketlerini hissediyorum bazen toplanıyo tekme atınca canım acıyo ama sancı gibi bişey hissetmedim yani nasıl olduğunu da bilmiyorum gerçi ilk gebeliğim var mı aranızda böyle olan bana karnım aşağıda gibi gelmiyo göğüsün tam altından başlaması mı gerekiyor karnımızın
Smyye1B BeyzaF 33 haftalığım banada herkez doğumun yakın diyor. Doktoruma söyledim gayet normal bebeğin konumu dedi.
Elizannannesi34 BeyzaF valla benim ilk günden beri çok aşağıda gogsumun baya altında göbeğim var yapısal heralde
mhdmraa BeyzaF bana da her gören karnın düşmüş diyor ama hep böyleydi doktor bir sıkıntı yok dedi kişiye göre karın tipi değişebiliyor
mhdmraa BeyzaF bebeğin duruşuyla alakalı olabilir benimki ayaklarını kafasına doğru çektiği için göbeğimin alt tarafı daha büyük duruyor göğsümün alt kısmı boş o yüzden aşağıda duruyor
Bebek-C Vucüt tipine ve kişiye göre değişiyor bence o. Baştan beri karnı aşağıda duran da var, doğuma yakın karnı aşağıya düşen de var, karnı hiç düşmeden doğum yapan da var. İnsanlar konuşup yorum yapmayı çok seviyor, gülün geçin takılmayın.
GriMavi mhdmraa benim de öyle gogus altım boş aşadaydı hep Çatlagım bile vajinamın üstünden oldu Karnımda yanlarda filan hiç yok Haftamdayım
Ecemselmaarslan BeyzaF yol canım benim karnım afedersin vajinanin hemen üzerinde düşecek sanıyorum bazen bir vuruyor kolu bacağı cikti sanıyorum panik yapma bende tam 28 hastalığım hiç karnım göğsümün altindan olmadı olmayacak gibi de duruyor
BeyzaF Ecemselmaarslan benim de göğsümün altında olmadı olmayacak muhtemelen de annemin de olmamış ama bir an korktum işte
Mocuzemiz Ecemselmaarslan bendede 27 hafta gunde kac kere hiss ediyorsunuzz haraketleri? Banada karnin awagi diyorlar 🤭
gulsuayan BeyzaF benim karnım hep asagidaydi oğluma kavuşmama az kaldı yarın 36 haftalık oluyoruz daha da asagi indi
BeyzaF gulsuayan sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 Doktoruma mutlaka sorcam yine de rahim ağzına falan bakmıştı aslında ters bişey olsa söylerdi heralde
Archenemy_56 BeyzaF ikinci hamileliğimi yaşıyorum şuan ilkinde Karnın o kadar aşağıdaydı ki inanın son zamanlarda bile bebek hareketleri göbek deliğimin üstüne hiç çakmadı gören herkes sen erken doğurursun dedi zaten çok pimpirikliydim ayları zehir ettim kendime halbuki doktor yerleşimi çok güzel rahim ağzında sıkıntı yok diyordu peki sonuç ne mi oldu 40+2de zorla doğurdum 😂😂😂 şimdi de ay Karnın aşağıda ay bu nasıl karın diyorlar sen de doğur seninki de görelim diyorum herkesin bünyesi farklı doktorun herşey normal diyorsa asla takma tecrübeyle sabit
BeyzaF Archenemy_56 ay sağlıkla vaktinde doğsunlar 🙏🏻 Ağzı olan konuşuyo işte ve hiç düşünmeden konuşuyorlar ister istemez kafasına takılıyor insanın ama geçti şükür ya takmıyorum Allah büyük size de teşekkür ederim ☺️
Ecemselmaarslan BeyzaF ilk gebeligim de bu şekildeydi hep aşağı da inan aynı şeyleri yaşıyorum doktor sadece çok fazla baskı hissedersen uzan dinlen fazla ayakta kalma dedi
gulsuayan BeyzaF yok yok hiç takılma bana da hep dediler karnın asagida diye çok şükür bir sıkıntı olmadı aksine normal doğum icin de faydalı diyorlar kafana takma sen 🙏🏼
Desingnercom BeyzaF benim bebeğimin aşağıda duruyor ama normal Doktorum normal demişti yani sıkıntı yok
BeyzaF Desingnercom bana da bişey demedi doktorum olsaydı derdi heralde ama gidince yine de söylicem bi bakalım