NurBF okuduğum bir kitapta açıkçası kolik bizim bildiğimiz gazlı bebek anlamına gelmiyor. Doğumdan sonra ki 3 ayı güvenli bağlanma diye adlandırıyorlar. Ve kitaba göre kolik olan sürekli ağlayan ve huzursuz bebekleri sakinleştirmek kolay. Dilerseniz Mahalenin en mutlu bebeği kitabını alın🌸✨️ eşimle okuduk ve şuan doğum sonrasına hazırız