Mltm-strk43 Kızlar sleepy bebek bezi almak istiyorum aranızda kullanıp memnun kalmayan tavsiye etmeyen var mı? Birde kendi içinde farklı ürünleri var (extra,natural,bio gibi) hangisini kullandınız akıl verir misiniz?
Gulsurmeli Mltm-strk43 Tavsiye etmiyorum, ilk zamanlar lastik izi yapmadı biraz büyüdükten sonra iz yapmaya başladı iz yeri yara oldu genelde bu iz sıkıntısını yaşayan çok kişi var. Molfix kullanıyorum şuan memnunum. 🎈
Gulsurmeli Mltm-strk43 Evet sleepy göre pahalı ama öyle de para veriyorum böyle de sonuçta en azından bir tık iyisi olsun
Mltm-strk43 Leylasiva21 prima arkadaşımın çocuğunda pişik yapmış doktoru her pahalı olan iyi değildir falan demiş çok kararsız bir konu
Dmrdmr_3834 Leylasiva21 Benim de bebeğim 17 18 günlük Molfix kullanıyorum bide sleepy denedim ikiside sızdırma yaptı Prima da o sıkıntı oldu mu siz de
Yesim619 Mltm-strk43 valla 6 numara da Sleppy bio kullandım baby turco almayı düşünüyorum doğuma giderken
karakiz1 Mltm-strk43 Evet ya bende sleppyy alicam ama kac numara 1 mi 2 mi almaliyim yardimci olurmusunhz