Karelinannesi merhaba resminizi göremedim silinmiş galiba ama benimde başıma bugün böyle bir şey geldi eve gelince fotoğrafı incelerken fark ettim doktor bahsetmedi yarık dudak diye ama çizik var dudağında, bebeğiniz doğdu mu var mıydı dudağında yarık acaba hareket ettiği için mi öyle çıktı çok kafama taktım lütfen yardımcı olur musunuz