aydangn sanmıyorum kuzum . 5 ve üzeri gebelik sayılıyor , senin 0′da … Adet günün de gelmiş sonuçta en az 5 in üzerine mutlaka çıkması gerekirdi. Tabii böyle olup sonradan yükselen arkadaşlar var mıdır bilemem post ustte kalsin bakalım . Rabbim en kısa zamanda gönlüne göre versin 🤲🏻