Slcnslcn sudamlasi civildrn aldim denedim bi kere cok rahatti esasen kasimdan sonra kullncm ins. Ebebekde fiyati pahali glmisti bana
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi ben aldım canım güzel alabilirsin. Emzirme sütyeni aldım ama ben Mycey’di sanırım aldığım marka. 24 tl tanesi. Atlette iyidir diye düşünüyorum
sudamlasi mucizemizibekliyoruzz sütyeni bitmiş kalmamış🤦🏻kalıbı küçük gelmez dimi 85 giyiyodum 90 mı 95 mi alayım 95 çok bol olur mu onu merak ediyorum🙈
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi 1 beden büyük alsan yeter bende 85 giyiyordum 90 aldım evde baktım 90 iyi 😊
sudamlasi mucizemizibekliyoruzz 90 ı alıyorum canım o zaman bide pentiye bakayım. Sütyen almıcam evdeyim hep daral geliyo atlet daha kullanışlı olur iki üç tane bulundurayım 👍🏻
mucizemizibekliyoruzz sudamlasi ben yaz kış atlet giymeyi sevmediğim için sütyen tercih ettim 😊 ama atlet çok kullanışlıymış öyle diyorlar.
sudamlasi mucizemizibekliyoruzz ya atlet yazın da güzel olmuyo terliyo insan 7 aydır sütyen takmıyorum düşün inşallah sarkmaz😂