Sevvgiii amh ım 0.85 ti direk tüp bebek dediler bundan 3 yıl önce ilk denememizde 4 yumurta toplandı 1 i döllendi sadece ve oda orta kaliteydi gebelik olmadı zaten ki devley hastanesiydi cokta ilgilenmediler. 2. Denememi 6 ay sonra acıbadem fulya da yaptırdım o ay 8 yumurtam toplandı ama irili ufaklı yani hepside döllenmeye müsait değildi 6 sı döllendi 3ü yaşadı 2 si transfer oldu yine orta kaliteydi onlarda tutmadı. 3. Denememide 9 ay önce yaptım özel bir klinikte ilk ay gittiğimde 4 yumurtam vardı ve boyutları eşit olmadığı için tüp bebekte yapmadılar yumurta besleyici vitamin verdi doktor 1 ay kullandım bir sonraki ay 5 yumurtam oluşmuştu aynı boyda o ay başladık 5 toplandı 3 ü sağlam kaldı 1 i yerleştirip diğerini dondurduk şükür 29 haftalık kızıma hamileyim. Yani diyeceğim şu bir ayın cıkam yumurtası diğer ayı tutmuyo he tabiki iki katına cıkmıyo bizim gibilerin ama bikaç tane daha fazla cıkabilir basladığın ay ama o tüp bebek igneleri yumurta coğaltmaz olan yumurtayı geliştiriyo zaten yumurta cok olsa amh düşük olmaz