33+0 olduk yaklaşık 2 haftadır yürümekte oturmakta zorlanıyorum hep uzanmak istiyorum. Üç gündür de aşırı WC ye çıkma isteği var. Yatmak bile zor ..Sola yatmaktan solum ağrıdi. Bunada şükür bebiş iyi olsunda. 20.haftadan beri suyu sınırda hep stres içindeyim doktor 37. Ye kadar dayanirsan iyi diyor. Bebiş hareketi azalırsa gel dedi. Maşallah bebiste kıpır kıpır. Umarım zamanında gelir.