Eda-aybars 39 hafta 5 günlüğüz dünden beri bel ağrım bar kasıklarımda ağrı Sizce doğum belirtileri olabilir mi
Nursezer37 Eda-aybars 40 hafta olmasına 1 gün kalmış tabiki doğum sancıları olabilir benim 8 aylık benim bile agrılarım oluyor