abanCerenElmas Son adet tarihime göre 31+4 günlük hamileyim dalar ulturasonda 33+3 çıktı doktor belki erken alabiliriz sesi bu durum da olan anneler nasıl Doğum yaptılar acaba zamanın da mı yok sa biraz erken mi ( bazı sağlık sorunlarından dolayı zorunlunsezeryan yapacağım )
Sarperinannesi abanCerenElmas bizde de durum aynı ancak bebeğim ultrasonda büyük çıkması iri bebek olmasından kaynaklı dedi benim dr um , doğumu Tabiki de normal son adet tarihinine göre olacak dedi, tabi extra gebelik şekeri vb bir durum söz konusu değilse.
denizefe bebek onden gıdıyor bence doktorunua soyleyın anne karnında gecırelen bır gun bıle o kadar degerlıkı benm dktrm bana oyle drmostı normal yada sezeryan fark etmez erken almam bırak kalabldogı kadr kalsn annesı karnında dedı benm oglumda 2hafta onden gıdıyordu