Afraaaa Tusami Tusami days comfort aynı canm pembe birşey. Erken gebelik testi aynı yani. Ama ben işte yalancı çizgiyi de gördüm bu testte. O yüzden tam net birşey diyemiyorum yarn tekrarla istersen
Tusami Afraaaa predictor early aldım, pazartesi yapacağım, kızımıda 8 yıl önce 16 mayısta test yapıp öğrenmiştim 💖
afroditt Tusami canım erken gebelik testi ben önermiyorum adetine 4 gün varmış biraz sabret sonra hayal kırıklığına uğrama
Leyla-ay-3023 Tusami ben bu test ile gebe olduğumu öğrenmiştim. İlk yaptığımda ilk 5 dk da cok. Az belli oluyordu ama belliydi bi2 saat sonra bayağı belirgin olmuştu. Yani bu test kaldıkça belirginleşiyor o dış kabını cıkarıp bide öyle cekip atsaydın keike yada arkasından telefon flaşı tut öyle de kırmızı gözüküyor gebesin bence
Leyla-ay-3023 Tusami ayrıca ben bu testi yumurtlamadan sonra adet gününe 7 gün kala her gün yaptım 4 gün kala da negatif ti 3 gün kala pozitif gördüm
Tusami Leyla-ay-3023 umudum devam ediyor canım çok teşekkür ederim inşallah bende senin gibi pozitifleri görürüm 🌺🙏
MinnieMouse Tusami adetinin geçmesini bekle. Benim de tam 4 gün kala böyle çıktı burdakiler de eşim de göremiyorum çizgi dedi. Şimdi 8 haftalık olduk. İnşallah Allah’ın izniyle güzel haberler alırsın canım. Umut gönlümüzün ekmeği ,💕
Tusami MinnieMouse canım 4 gün kala böyle olan testin yine bu markamıydı ? Aynı böyle miydi ? Sen de inşallah sağ salim alırsın bebişini kucağına 🌺🙏
Leyla-ay-3023 Tusami rabbim en hayırlı vakitte saglıklı hayırlı evlat nasip eylesin inşallah sana ve isteyen hakemden her kadına
Tusami Leyla-ay-3023 @MinnieMouse https://imgyukle.com/i/R8oxhQ Kızlar böyle ışığı ile oynadım baksanıza bide böyle
Leyla-ay-3023 Tusami ay ümitlendirmek istemiyorum ama var gibi yani sabah bir test daha yapsana eğer varsa yarın sabah ilk idrarla daha belirgin çıkar
Leyla-ay-3023 Tusami ben cok kez yaptığım için bu testi zamanında negatif gördüğümde kuruma cizgim böyle değildi bu kadar belirgin değildi sanki var gibi ya
Tusami Leyla-ay-3023 ayyy inşallah canım 🙏predictor early aldım, pazartesi yapıcam 2 gün kalmış olacak, birde ben kızımı 8 yıl önce 16 mayısta öğrenmiştim, sanki yine aynı tarihte ikinci çocuğumu öğrenecek gibi hissettim ☺️