Ahh son günlerimiz 🙏🏻 İlk haftalarda veya aylarda tepki beklemeyin kızlar duyuları tam gelişmediği için anlayamamaları normal 🤷🏼♀️ Ama son aylara gelinde duyuları da gelişiyor ve sanki evet anne ben buradayım der gibi tepkiler veriyor 😍 Çok fazla konuşun onunla konuştuğunuzu anlıyorlar sizin hislerinizden bile anlıyorlar daha siz onu düşünürken bile ufaktan kıpırdadıkları zamanlar oluyor 😍 Geçenlerde nst miz vardı hemşire çikolata falan ye dedi hareketliydi ama ben yinede yedim neden daha fazla oynaşmayalım 😁 Abisi de girdi içeri ara ara ufak tekmeler atıyordu dokunup sevince sert vuruyordu. Oğluma dedim ki gel kardeşinle konuş annecim sana da tepki veriyor. Abisi her seslenmesinde kalp atışları yükseldi heyecanlanmaya başladı önce anlamadık oğlum sustukça sakinleşti abim abim yaptıkça heyecanı artıyordu öyle duygulandık ki 🥹🥹 Dedim annem dur şimdi kalp atışları yüksek çıkarda doğuma falan alırlar öyle durmuştuk 😁