asuyalin İyot eksikliğinde kullanmak düşürüyor ama değer fazlaysa ve üstüne iyot kullanılmaya devam edilirse bu sefer de iyot eksikliği varmış gibi yine tiroid fonksiyonlarını bozuyor. O nedenle idrarda iyot baktırıp ona göre kullanmak en güvenli yol özellikle gebeyken. Benim 6 haftada bir bakılıyor. Şimdi yine bakılacak eğer yükseldiyse dozu düşürecek doktorum.