happykis12 çatlatma iğnesinin 10. Günü daha erken biliyorum ama yapmak istedim 12. Ve 14. Gün tekrar yapıcam sizin nasıldı testleriniz
FatmaNur_27 happykis12 ben ikinci çizgiyi göremedim ama tedavi olduğumda iğnenin 11. Günü kanda 0 çıkmıştı eğer silik de olsa bir çizgi varsa bu iğnenin etkisi değildir bence
Gamzeli15 Benim adet günüm 2 ayı geçti ve ben söktürücü aldım kullanmadım 2 gün sonra test alıp yaptım pozitif çıktı tekrar test yaptım 1’i erken gebelik 2’si normal 3’ü pozitif çıktı hastanede kan verdim 5 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Gamzeli15 Teşekkür ederim 😊 biraz sabret çok kafaya takınca olmuyo çünkü inşallah yakın zamanda sende güzel bir haber alırsın 🙏
happykis12 FatmaNur_27 2. Çizgi yok canım 2 gün sonra tekrar test yapıcam iğnenin etkisi geçmiş artık 2 gün sonra daha net belli olur diye düşünüyorum