Ben ilk doğumumda yaptırmıştım öneririm suni sancı almıştım dayanamadığım için doktorun epidurali önerdi bende kabul etmiştim iyi ki de etmişim çok rahat belden aşağısı uyusturuluyor bir şey hissetmiyorsun yine suni sancı almıştım ama hiç hissetmedim şimdi yine doğumum olacak inşallah 39+3 günlüğüz suni sancı alırsam yine epidural isteyeceğim çünkü o sancı çekilecek gibi değil tavsiye ederim yani