6 haftalıktan bu yana prilam kullanıyorum önce 3 tane ile başladım daha sonra 2 ye düştüm yaklaşık 1 aydır gece yatarken bir tane içiyordum dün gece bilinçli olarak bırakmak için içmedim ve gece uyuyamadım sabahtan beri başım ağrıyor ve mide bulantım var.Sormak istediğim sizde de bırakırken uykusuzluk ve sersemlik oldu mu