Eleonora Kizlar 12 mayis betam 15,72 çikmisti. Bugun böyle çikti. Normal dimi degerlerim? Bide kese ne zaman gorunur? Ne zaman gitmeliyim doktora?
Deletedmom83940 Eleonora güzel artmış tekrar iki gün sonra kan ver yükselirse sağlıklı gebeliktir kese görünmesi için çok küçük daha
Omay0707 Eleonora çok iyi beta 2 bin oldugunda kese gözükür 2 güne bir tekrar kan vermelisin bi kaç kez daha
Habus Eleonora maşallah hayırlı olsun 🥰 kimyasal değil korkmayın. 10 gün sonra felan giderseniz keseyi görürsünüz 🌸
Caglaasya Eleonora sizin yerinizde olsam 2 günde bir kan vermem 1 hafta beklerim direk keseyi görürüm bu şekilde stres yapmayın bence
Eleonora Caglaasya evet öyle yapicam 1 hafta yada 10 güne gidicem keseye bakmaya InshAllah 🥰 zaten kan vermek istemiyorum damar bulamiyorlar iyneyi kac kere batirib çikariyorlar kolum hala aciyor🥲😪