Merhabalar, 5 haftalık hamileyim. Salı gününden beri devam eden kanamam var. Doktor progestan 200 ml fitil verdi. Daha çok yeni olduğu için bir şey söyleyemem 1 hafta sonra gelin kesenin gelişimine bakalım dedi ama Kahverengi, koyu renk bi kanama hâlâ devam ediyor. ilaçtan sonra da çamur bi akıntı söz konusu. Sizlerde de ilk aylarda kanama oldu mu?