Samta Adet oldum bugün son gün. Ama mide bulantım var. Aç olmama rağmen yiyemedim normalde baya iyi yiyen biriyim. İhtimal var mıdır sizce
Deletedmom83940 Samta adette mide bulantısı gayet normal adet olup hamile olanı duymadım da görmedim de
zehraaaktas Samta adetten hemen sonra hamilelik olmaz canım adet okurken ben de çok kusardım sürekli olmazdı ama mide bulantısı falan yaşardım hamilelikle ilgisi yoktur bulantının
Elifnrcn Hande1nur neden mantıklı olmasın ki benim tanıdıklarım var 9 ay boyunca hamile olup adet gören 🥰
Hande1nur Elifnrcn üstüne görme yaşanabiliyor,ama o hamile kaldıktan sonra 1 en fazla 2 kere olan bir durum tıpta araştırıp,doktoruna da sorabilirsin,9 ay boyunca hamileyken adet göreni senden ilk defa duyuyorum,türünün tek ornegiymis senin yakinlarin demek
Bernnnaaaa Hamilelikte adet görmek çok riskli bir durum sanmıyorum gebelik olduğunu sadece mide bulantısından anlaşılmaz ki
Caglaasya Samta adet dönemleri aynı hamilelikteki gibi göğüslerde şişme hafif bulantılar sivilce çıkmaları kasık ağrıları görülebilir bu yüzden hamilelikle adet olma belirtileri birbirine çok benzer