Kızlar oturduğum Apt ileri zekalı beyinsiz yeni evlenecek olan çift gelecek miş akşam da pencereye cıkmıs ayaklarını sarktmıs adam maske de takmıs Zeynep gelmezsen atarım kendimi diyor du Komşumda asagı kendini biri atıyor dedi bi alt kattaymış bi çıktım anlamadım olayı adamla göz göze geldim maskesi var dı aptalın bide panik atağım geldi çok korktum gece uyuyamadım korkudan şimdide başım catlıyor bebeğe bsey olmamıştır dimi.. şimdi komşum aradı şaka yapmış öyle pencereye çıkıp kendimi Atacam diye babası öyle demiş insanlar mal mı ya bebeğe bsey olsun ben ona gösterecem şaka yapmayı