Kızlar 17+6 haftalık hamileyim ve dün aniden birden bire yani ayaklarım şişdi ama sağ taraf inanılmaz şekilde su topladı parmaklarımı hisedemedim bi an ve acıyo sızlıyo yani sol taraf okadar değil ama sağ taraf böyle olması.. yüksekde tutuyorum yastık koyuyorum hafif iniyo gibi sonra kalkımca hemen yine aynısı sizce korkmam gerekmi ? Hamilelikde normal diye biliyorum ödem ama aniden birden ve bu kadar erken olması bi tedirgin etti beni ve nasıl gecer bu :( ne güzel bulantılarım stresli dönemlerim gecti artık gezerim dinlenirm hamileliğimin tadını cıkarırım dedim, şimdi böyle olması üzdü beni.. ne yapsam gecer cok su da iciyorum anlamadımki öyle cok hareket eden biride değilim desem kendimi yordum felan.. ama ben günlerdir böyle sol kalcamda felanda bi hisizkeşme hisediyorum pek ciddiye almadım ama uyuşuk yani ben pek abartmam böyle şeyleri, annemler cok telaş yapar o yüzden bi sormak istedim korkulcak birşeymi, bebeğe zararı olur mu ?