Seserra bence hiç takılmadan normal devam edin. Bu doktorları da hiç anlamıyorum. Bana da öyle söylemişti kafama taktım o kadar. Ama extra bişi yapmadım. Çünkü gayet düzenli ve sağlıklı besleniyorum zaten. 20 gün sonra tekrar gittiğimde her seyin normal oldugunu boy kilo iyi gittiğini söyledi. Değiştirdim direkt doktoru.