Merhaba arkadaşlar eşim anneler günümü kutlamadı 6 aylık hamileyim 9 aylık evliyim unutum dedi 1 gün bekledim kutlamadı sizce umursamadığından mı öyle büyük hediyeler de beklemiyordum yoldan yabani çiçek getirse kafiydi ilk anneler günümdü çok umutluydum