Annekelebekkk Şeker yüklemesi yapıldı 2. Tokluk şekerini vereceğim iyi hissediyorum kötü değilim şekerim yinede çıkar mı merak ediyorum Şekeri çıkanlara veya çıkmayanlar sizin nasıl geçti ve sonuç ne çıktı 😕
CansuDRY Annekelebekkk Nasıl hissettiğinizin pek bir önemi yok. Hiç ummayan kişilerin sonuçları yüksek çıkabiliyor. Umarım sizinki normal çıkar.😊🙏🏻
Mucizemmm41 Annekelebekkk ben yaptırdım şekerim pozitif çıktı ve aşırı yüksekmiş ama etkilenmemiştim hiç 200 çıktı 1 saat sonrası 2 saat sonrasıda 157 ikiside çok fazla dedi bebek ölebilir bianda şekerin düşse dedi acil olarak dahiliyeye kaşe bastı aynı gğm dahiliyeye gittim kan ölçüm cihazı yazdı bide uç çıbukların raporunu dahiliyede acil kaşeyle diyeyisyene yolladı aynı gün oda diyet listesi verdi doğuma kadar kontrol altında kalacağım şekerimi ölçmem gerek
Hayatzor_ Ben dün yaptırdım şeker yüklemesi sonuç temiz çıktı canım çok şükür darısı sana inşallah şekerli şeyi içmeden 2 tüp kan idrar tahlili aldılar içtikten 1 saat sonra yine kan aldılar içtikten 2 saat sonra yine kan aldılar çok zordu ama o kadar saat aç kalmak biraz yordu