Merhaba 16 haftalık hamileyim 13.haftada bebeğin burun kemıgı oluşmuş ense kalınlığı normal el ayak saglam ve organları yerine yerleşmiş çalısır durumda oldugunu öğrendik 2 li tarama yaptırdık normal cıktı sorun yok dedı doktorumuz ben tum bunları özelden takıp etmiştim 3lü taramayı da devlet hastanesine yaptırdım dun henuz özelde ki doktoruma sonucu goturmedım ama devlet hastanesinde ki doktor down sendromu riski oldugunu soyledı 236 gebede 1 dedi. 3 lü tarama nın guvenırlıklık oranı %60 70 ama ikili taramanın %80 90 civari sizin de başınıza geldımı bu sekılde bısey