edardmsrr İlk gebeliğim bugün 40+1 olduk bebeğin başı henüz kanala girmemiş ve doktor bu haftadan sonra çok düşük ihtimalle kanala girer dedi bu durumu yaşayıp 41 de normal doğuran var mı sizce beklemeli miyim moralim çok bozuk ☹️☹️
Ozgrwili edardmsrr bende ilk gebeligimde aynisini yasadim 40+3kendi geldi ama inan degmez. Riskler cogaliyo eger iri bir bebek degil normal kilodaysa bekle derim ama iriyse yada irilesiyorsa asla degmez sezeryan ol gitsin.
Star25 edardmsrr benim de öyleydi 40+4 de suni sancıyla doğdu. Hala inmiyordu ebeler karnıma bastı insinler diye çok zordu gerçekten o acı üzgünüm ama 😔 umarım sizin kendiliğinden iner
Eylul2019 edardmsrr bu zamana kadar bebek donmediyse bundan sonra gercekten donmez canim benim.buyuk ihtimal sezaryen olursun.ama o da korkulcak gbi degil.
Merve6494 İnşikak suresi oku yada dinlet suya iç canım canım bekleme konusunu bende bilmiyorum tükendim artık
edardmsrr Mehtapca06 29. Haftada bas aşağı pozisyonunu almıstı 37. Haftada alttan muayene yaptı kanala girmemişti kafası bugün 40+1 olduk yine alttan baktı ama yok kanala girmemiş hala dedi ve ilk doğum da şimdiye kadar girmediyse şimdiden sonra çok zor dedi. Beklesem mi 41 i yoksa bosuna mı karar veremedm
Mehtapca06 edardmsrr bekle bence cocuk ters degil benim kanaldan sanciyla kendini yukari ittigi halde doktorum elinde sonunda inecek dedi oyle de oldu dogumum normalden belki bir saat daha zor oldu ama oldu
Merve6494 edardmsrr acile gittim canım iki gün önce hiç açılma yok cok gerıde dedi 😞 ya doguramazsam gittikce riskler artıyor bir hafta önden gelişimi zaten kafa yapısı genetik olarak büyük bilmiyorum artık akışına bırakmıştım hep şimdi korkuyorum
edardmsrr Merve6494 endişelenme canım ya bol bol yürüyüş yap iri bebek kendini daha kolay ittiriyor en fazla dikiş falan olur. Bebeklerimiz sağlıkla doğsun da ❤️ annelerin endişesi bitmiyor 🙁
Ozgrwili Merve6494 iriyse gercekten ne bebegi ne kendini riske at ilk dogum bende inat ettim 4300 normal dogurdum sonuc 3 yildir iyilesemedim is rahim komple deforme ve sarkma olmus suan 2 . Ci bile hala kanalda degil. Cunki rahim sarkik giremiyo bile bekliyorum pazartrsi kontrolde belli olcak sunimi sezeryanmi olcak. Yani bebek iriyse normal diye tutturmanin anlami yok. Ustelik bebek icinde cok cok riskli
Merve6494 edardmsrr inşaallah öyle olur günü dolsun tekrar kontrole gideyim çok bekletmez umarım saglıkla kolaylıkla gelir 💞
edardmsrr Ozgrwili iri bir bebek değil 3500 kg suyum falanda yeterli ama buna rağmen doktorumun işte ilk gebelikte şimdiye kadar kanala girmediyse şimdiden sonra çok zor dedi %1 ihtimalle normal doğurursun dedi ben şok 😅😅
Merve6494 Ozgrwili çok haklısın bunlardan korkuyorum işte Rabbim bir yol göstersin inşallah kolayca doguruyum
Annekuzusu_Ayaz Merve6494 benimkide 3.680di 39 haftada son haftalarda kilo alıyolarmı bana 3.900 üstü olursa sezeryan dedide