Meraba kızlar ben ocak ayında kürtaj olmuştum corona yüzünden bebegimi kaybetim hamile oldumu bilmezdim ve bisürü ilaç içtim ve büyümesi dürdü 🥲 bunu söyledim çünkü şuan biraz girip oldum baya bi halsizim korunmadım için ilaç kulanamayorum korkuyorum artık yani benim demem acaba test yapsam birşey varsa çıkarmı çünkü reglime hala 8gün var sizce yapayımı ilaç kulanmasam başımda geçmez arada kaldım iyice🥲🥲🥲