34+3 haftalık hamileyim Geçen kontrolümde bebeğin suyu sınırdaydı ve bu yüzden amnisure testi yaptık suyumda sızıntı mı var diye ama negatif çıktı bu iki gündür yine çok fazla akıntım var az öncede yataktan ayağa kalkmamla sanki adet olmuşumda öyle bi akıntı geldi kesin suyum geldi sandım hatta iç bacaklarıma dokundum hafif ıslaklık var ama bi baktım beyaz şeffaf çamaşırımı ıslatmış akıntıymış meğer acaba akıntıyla su bi arada gelir mi ?