Bnmv-1 aynen çok güzel bir duygu kuzum Rabbım duymayı nasip etsin inşallah bizde 10+4 olduğumuzu sanarken aslında dün ki randevuda 11+4 olduğumuzu öğrendik detaylıca heryerini inceledik çok büyümüştü bebeğim doktor %90 kız dedi ama bir sonraki randevumda netlestiricez hepimiz inşallah sağlıkla kucaklarimiza alalım