Sltn35 Detaylı ultrason da bebek eşinin rahme yakın olduğunu söylediler bu durum sonradan düzelir mi herhangi bi sakıncası varmı bilgisi olan varmı bu arada 20 haftalığız
Habibe_ Benimde öyleydi 23.haftamda öğrendim çok ağrım oluyor du, şuan 28. haftadayım çok şükür yukarı çıkmış bir sıkıntı yok sende merak etme ve dinlen🌸🌸
Selinselinselin Habibe_ neler yaptınız bende daha kese aşagıda yukarı cıkar mı diye bekliyorum.kese yanlış yere tutunmuş ağırlık kaldırmak olabilir dedi(14 kilo kızım var ) hep yatıyorum
Habibe_ Selinselinselin kusura bakmayın foruma bakmadım,uzandım çok fazla iş yapmadım doktorum bu haftalarda oluyor eğer dinlenirsen çıkma ihtimali yüksek dedi,benim ağrılarım oluyordu sebebi oymuş zaten suan çok şükür iyiyim
Selinselinselin Habibe_ benim de agrılarım en başından beri oluyordu. Ama adet olamıyorum diye sanıyordum. 1 hafta olmayınca kan testi verdim pozitif çıktı doktora gidene kadar 4 gün vardı bende iş güç ağırlık mı dersiniz neler neler bilemedim doktordan sonra şimdi bir tek çocugu kaldırmıyorum ama dinlenmeye çalışıyorum yemek hazırlık ortalık topla camasır yine ayaktayım mecbur
Habibe_ Selinselinselin kaç haftalıksın şuan,ben renkli ultrasonda öğrendiğim öyle olduğunu dikkat et riskli durum çünkü
Selinselinselin Habibe_ 6 haftalık yarın kontrolum var. Bebegın eşi değil kese aşagıda dikkat etmeye çalışıyorum elimden geldiğince
Selimelif Ben de aynı durumdayım 33 haftalık oldum hala bebeğin eşi rahmi kapatıyor ve ara ara kanamalarım ağrılarım oluyor