ElifT816 Merhaba, 2 hafta önce sezeryan ile doğum yaptım. Doktorum d vitamini dışında tüm vitaminleri kesti. Eklem ağrılarım oluyor. Parmaklar dizler çatı kemiği falan… Acaba ne iyi gelir? Sizler vitamine devam ediyor musunuz?
kuzeymomsss ElifT816 bende sadece ferrum ve d vitamini kullanıyorum. Ferrumu da sezeryanda kan kaybı olduğu için veriyorlar sanırım
ElifT816 kuzeymomsss sizin de ağrınız oluyor mu? Hamileyken magnezyum kullanıyordum acaba devam etsem mi diye düşünüyorum
kuzeymomsss ElifT816 yok benim eklem çatı ağrım falan olmadı hiç. İsterseniz doktorunuza danışıp kullanın,benim doktorum sadece elinde olan ilaçları biterebilirsin demişti o kadar