Kızlar 29. Haftadayız, saçımı sarı yapmayı düşünüyorum. Doktoruma daha önceden saç boyamayı sorduğumda 13. Haftadan sonra boyamanda bir sıkıntı yok demişti. Hatta 13. Haftadan sonra bir kez boyadım. Şuan da sarıya dönmek istiyorum doğuma kadar anca oturur rengi ama açıcı gibi bir maddeyle uzun saatler işlem yapılacağı için bilemiyorum kuaför de biraz soğuk baktı salı günü tekrar doktoruma soracağım ama aramızda hamileliğinde saçını sarıya boyatan oldu mu bı sıkıntı yaşadınız mı