Kızlar geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay geçen aya çok benzer belirtilerim var. Sol kasık ağrısı, arada mide bulantısı, göğüs hassasiyeti ve karında şişlik sertlik gibi. Bat 19 ama regl geçerse yapmayı düşünüyorum testi. Siz neler yapıyorsunuz, var mı belirti?