Sinemkilicin Kizlar 11 nisanda kurtaj oldum dunde adet kanamasi basladi bende ama kurtajdan bu zamana kadar hep kahverengi lekelerim oldu bu durumu yasayan var mi aranizda
2prensesannesiiii Sinemkilicin 11 günde bitti kanama ve leke doktorum 40 güne kadar lekelenme olabilir dedi bana ama çok şükür o kadar sürmedi normal bence kalıntıları atıyordur vücudunuz ama kanama alanı kalmamıştır🙏🏻
Briahll Sinemkilicin normal canım bende Kasım’da kürtaj oldum ilk hafta birkaç gün normal kanama olup sonrasında 1 ay felan lekelenme oldu
Bsragrkan Sinemkilicin normal canım benimde 23 martta kürtaj oldu.7’gün öyle ara lekenme olsu kahverengi 21 nisan da da adet oldum çok şükür 5 gün sürdü adet
ecem11 Sinemkilicin geçmiş olsun canım aynı tarihte kürtaj olmuşuz benim kanama ve lekelenmeyle 10 gün olmuştu ama hala adet olamadım bekliyorum
Bernnnaaaa Ben kürtajdan tam 4 hafta sonra işk adeti oldum. Normalde de 4 haftada bir adet oluyorum. Çok şükür düzensizlik yapmadı. Doktorum 4 ila 6 hafta arası adet olmazsan hemen gel çok önemli demişti.
Bsragrkan Sinemkilicin hayır canım 1 hafta sürdü kürtaj sonrası lekelenme ama her kadında değişebiliyormus
Sinemkilicin cerenmemisss benim sorum anlasilmadi sanirim suan adet oldum kurtajdan 33 gun sonra yani bunda sıkıntı yok ama bu zaman arasinda hep lekelerim oldu adetten once yani
Sinemkilicin ecem11 ben 33 gunumde adet oldum ya insallah sende olursun. Ama benimde kurtajdan sonra lekelenmelerim hic bitmedi simdide kanamaya dondu normal adet seklinde
bubuiledudu Sinemkilicin ikiniz kürtaj oldum benim regl düzenim 28 gün kurtajlardan sonra kanama bitince 28. Günde regl görmeye devam ettim benim düzenim bozulmadi ama değişenler de oluyor.
Ogretmenanneyim Merhabalar cok geçmiş olsun gecen yıl 29 mayısta kürtaj olmuştum 30 haziran da adet olmuştum ve ara ara lekelenmeler sürdü.