Bat 4 gün var , sabah idrarı ile comfort days yaptım, iki gün öncede laboqick ultra erken gebelik testi yapmıştım negatifti, bu da negatif diye düşündüm. İlk beş dakika dolmak üzereydi baktım bişey yok moralim bozuldu koydum kenara, yattım uyudum. Bir saat sonra baktım ikinci çizgi var ama dikkatli bakınca, teste şöyle ilk bakan negatif der, dikkatli bakınca görünüyor, keşke kameraya çıksa çekebilsem sizde görebilseniz 😔testin üzerinde 30 dakikadan sonra ki sonuçları dikkate almayın diyor, ben beş dakika baktım sadece🤦🏻♀️Ne zaman çıktı bilmiyorum, çok moralim bozuk lütfen bu test ile deneyimi olanlar yazabilir mi?🥺🥺🥺laboqick testinde ertesi gün bile hiç bişey yoktu🤷🏻♀️
@Bfduam kuzum ya baksana olana