NOG_06 Kızlar hastane çantası için hazırlıklara başladım fakat bebeğin kıyafetlerini tersten mi yıkamalıyım yoksa normal olarak atayım mı yıkamaya? 🤰🏻🌸
Mucizemiizz NOG_06 ben önünde bariz desen yada figurlu olanlari tersten attim digerlerini normal attim elde yikamada yikadim hepsini hic bir sorun olmadı
Yesim619 NOG_06 ben ters çevirip yıkadım beyazları renklileride çamaşır filesinde koydum attimki renk vermesin beyazla Ra diye
NOG_06 Ozlem2206 hastane çıkışı bakışlı hatta battaniyesinde şuan biraz sökülme var o yüzden güvenemedim en iyisi tersten atayım 🤣