Mervesuat Kızlar 39+4 olduk ve bugün çatı muayenesinde doktorum bebeğin daha kanala girmediğini ve hiç açılma olmadığını söyledi 5 günü var daha ama kanala girmezse en fazla bikaç gün daha bekletirim dedi siz ne önerirsiniz açılma olması için ne yapmam gerekiyor 😕
Duyguynrky Mervesuat bana squat dedi doktorum birde sürekli duş almak işe yarıyormuş. Ama eğer kanala girmiyorsa da risk alma derim bebeğin sağlığına da bağlı gerçi. Sağlıklıysa 40+ları bekleyebilirsin
HZK Mervesuat günü dolmadı 39+6 da oldum suyum geldi ama hiç açılmam yoktu suni verildi gene de olmadı o yüzden
Mervesuat HZK suni sancıyı bende düşünüyorum işe yarar mı acaba doktorlarda açılma yoksa doğum kanalına girmediyse boşuna suni sancı çekersiniz diyolar
HZK Mervesuat bana verildi biraz. Ama açılmam olmadı gene de istersen devam ederiz 16 17 saat dedi doktorum ben istemedim sezeryan alın dedim